יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

הצצה לליל כל הקדושים!

היי כולם! השבוע קלאב פינגווין פרסמו הצצה לקטלוג של ליל כל הקדושים!
למי שזוכר, לפני בערך חודש קלאב פינגווין ערכו סקר בשאלה "איזה מבין התמונות הבאות תרצו שנהפוך לתחפושת?"
והיו שלוש תחפושות - תחפושת1-חייזר תחפושת2-עץ ותחפושת3-פיצה. 

כמובן שהרוב בחר פיצה! לכן יהיה ניתן להשיג את תחפושת הפיצה  בקטלוג לילי כל הקדושים שיצא בתאריך 4 לאוקטובר!

ובהצצה אחרת - Polo Field פרסם הצצה למשהו חדש שעומד לקרות בליל כל הקדושים 2012!
ומה זה המשהו החדש הזה? ניחשתם נכון! כנראה עומד להיות השנה סוג של "בית קברות לפינגווינים" שבו פינגווינים יוכלו להפוך לרוחות! 
בכל מקרה, קלאב פינגווין פרסמו גם סרטון הצצה לכבוד החג השנה, שבו רואים באמת את הרוחות ש אליהם נוכל להפוך!

בסרטון רואים שלושה פינגווינים שנכנסים לבית הרדוף ומחליטים לצוד את הרוחות, אבל שאחד מהם הופך פתאום לרוח! זה אומר, שיכול להיות, שבחג תהיה אפשרות לבחור באיזה צד אתה בערך כמו במסיבת הגיבורים שבחרת להיות אויב או גיבור! אני כבר לא יכולה לחכות לחג הזה :)
מה אתם חושבים?
הגיבו את דעתכם כאן!

3 תגובות:

  1. את מכירה את פולו פיילד? גם אני!

    השבמחק
  2. אני חושב שהשנה במסיבת ליל כל הקדושים יהיה קשור לבתי קברות והחזרת האנשים בקברים על ידי מכת ברק ואני אומר את זה בגלל שבחו"ל יצא או יצא עוד מעט סרט של דיסני שהאשרה לסרט הזה היה פרנקשייטן וגם פה מחזירים לחיים גופה על ידי מכת ברק רק שעכשיו זה גופה של כלב אני לא זוכר איך קוראים לסרט
    נ.ב לאחרונה נוספו לשלבים המיוחדים במשחק איפה המים שלי שהם לכבוד הסרט הזה

    השבמחק
  3. נכון רועי, אני גם ראיתי את השלבים החדשים ב'איפה המים שלי', איזה כיף זה שמוסיפים למשחקים שלבים בהשראת משהו אחר.

    השבמחק

הגיבו את דעתכם כאן! D: