יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

אי פעילות זמנית :/

היי כולם...
כפי שבוודאי ראיתם, אני כבר כמעט ולא מפרסמת פוסטים... זה בגלל שיש לי לחץ מטורף בלימודים (כיתה ח') ואני גם פש"צית (מי שלא מבין שיחפש מש"צים [עם מ'] בגוגל), וגם מתנדבת בעמותה ככה ששני הדברים האלה מקשים עליי מאוד.. בכלל, הלימודים שלי מעמיסים לי על רוב היום כך שבקושי יש לי זמן בכלל לשבת על המחשב! אז אני רק רוצה שתדעו שבזמן שיש לי בימי שבת אני אנסה לעדכן כמה שאפשר, ושוב תנסו להבין אותי, ממש קשה לי, ולא אני לא מתכוונת להוסיף עוד מנהלים למי שהולך לשאול. אז אני מתנצלת מראש..
-לילי-

7 תגובות:

  1. כן אני יודע זה ממש קשה,
    גם אני בכתה ח' ויש לי מבחנים ובחנים עד 4 בכל שבוע!
    זה באמת עמוס וגם היום היה לי גם בוחן במתמטיקה וגם מבחן בהסטוריה.
    אז אני מבין שממש עמוס לך.

    השבמחק
  2. אין בעיה!
    יש לכולנו מלא זמן לחיות!

    השבמחק
  3. איזה באסהההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  4. אני דווקא לא מתכונן למבחנים ומצליח בהם ממש טוב

    השבמחק
  5. מה השם שלך בקלאב פינגוין ולא השם של עכשיו זה לא נותן כי א עברת סוג שרת גם לי זה קרא קראו לי P ועוד הרבה מספרים מה השם הקודם שך אז אוקי

    השבמחק
  6. לילי דרך הבלוג שלך אני מצליח לאסות ארבה דברים לפינגווין שלי ! אז את תאדקני מתי שבלך אין לי בעיה

    השבמחק

הגיבו את דעתכם כאן! D: