יום שבת, 29 בדצמבר 2012

הצצה מספר 3 - המסיבה הפרהיסטורית!

חדר מסיבה

היי כולם! היום, פולו פיילד פרסם תמונה נוספת מתוך חדר במסיבה הפרהיסטורית!

וואו! איזה יופי של חדר! למרות שקלאב פינגווין ערבבו פה שתי תקופות שזה תקופת האדם הקדמון ועידן הדינוזאורים, ששתיהן תקופות שממש רחוקות אחת מהשנייה בערך ב... מליון שנה?

אבל, בכל מקרה, החדר הזה מגניב ממש! יש שם ביתן קטן כזה מאבנים והר געש, אבל הפעם לא עשיתי את פינת "בואו נחקור" כי.. אין כאן משהו משמעותי כלכך. אבל בכל זאת, אהבתי את החדר! רק שאני לא יודעת איזה חדר זה...


מה אתם חושבים? לדעתכם זה חדר מסיבה או שפשוט קישטו את אחד החדרים בצורה פרהיסטורית? 

מה דעתכם על החדר בכלל? יפה?
הגיבו את דעתכם כאן!

5 תגובות:

  1. שימי לב שלביתן שבו מעליו יש את הדינוזאור יש דלת כניסה

    השבמחק
    תשובות
    1. דלת? לא נראה לי הגיוני. זה גם לא ממש נראה כמו דלת...

      מחק
  2. לילי צודקת, זה לא נראה ממש כמו דלת
    ללילי: את יכולה להגיד לי איך קורים לפינגווין שלי אני רוצה להיות חבר שלך בקלאב פינגווין
    נב: לפינגווין שלי קוראים tooya3

    השבמחק
  3. איל קוראים לפינגווין של לילי פינגווין?

    השבמחק
    תשובות
    1. תראה באחד הפוסטים של חג המולד רואים את הפינגווינית שלי עם השם.

      מחק

הגיבו את דעתכם כאן! D: