יום שבת, 1 בדצמבר 2012

הצצה לחג המולד + מטבעות לשינוי!

היי כולם! כמו שבוודאי שמתם לב, כבר דצמבר! מה שאומר, שעוד מעט יגיע הזמן מטבעות לשינוי! שואלים מה זה? טוב אני אסביר לכם: בכל שנה בתקופת חג המולד קלאב פינגווין והצוות אוספים תרומות בשביל כמה מקומות בעולם שזקוקים לזה. והשנה, הם מתכננים לאסוף תרומות ולתרום מליון דולר!
ניתן לבחור מתוך שלוש אופציות כדי לתרום:



• לספק עזרה רפואית




• להגן על כדור הארץ




• לבנות מקומות בטוחים



הנה תמונה שפולו פיילד פרסם להצצה לחג המולד ואם תסתכלו תוכלו לראות מעל המאפייה את המילים COINS FOR CHANGE - מטבעות לשינוי.
כנראה שעומד להיות גם סמיילי חדש שקשור לזה :)

אני חושבת שלתרום למי שבאמת צריך, זאת באמת מצווה גדולה. לרפא אנשים שאין להם כסף לתרופות ומכונות, להציל את כדור הארץ ולשמור על איכות הסביבה, ולבנות מקומות בטוחים כמו בתי יתומים, בתי תמחוי ובתי חולים, זה באמת משהו שראוי לשבח. בעיקר בגלל זה, חג המולד הוא החג האהוב עליי בקלאב פינגווין :)
מה אתכם? מה אתם חושבים על עניין ההתרמות?
הגיבו את דעתכם כאן!




22 תגובות:

  1. עניין התרומות הזה הוא מאוד נדיב מצדי קלאב פינגווין

    השבמחק
  2. אבל מה שלא מובן לי הוא שאיך מטבעות ווירטואליות יעזרו להם לתרום אם זה לא מטבעות אמיתיות?

    השבמחק
    תשובות
    1. את זה אני גם לא הבנתי. יכול להיות שהם רק נותנים לנו הרגשה שאנחנו תורמים אבל בעצם זה הם תורמים. ואם לא אז, אין לי מושג.

      מחק
  3. תמחקי כבר את הפרסומת ליל כל הקדושים באתר

    השבמחק
  4. זה יצא ביום ראשון

    השבמחק
  5. במטבעות לשינוי אנחנו ''תורמים'' כסף של הפינגווינים והצבת של ק''פ אותו סכום של כסף שכל הפינגווינים ''תרמו''

    השבמחק
    תשובות
    1. כן אני יודעת זה מה שאמרתי הם רק גורמים לנו לחשוב שאנחנו תורמים.

      מחק
  6. הלווו שאלתי משהו אולי תגיבי לי אני סקרן לראות מתי זה

    השבמחק
  7. הפרסמות עם הסקר שיש לך בצד שמאל של הבלוג

    השבמחק
    תשובות
    1. אם היית קצת יותר ערני היית רואה שהיא כבר שונתה.

      מחק
  8. למה בכל שנה תרומות? למה אף פעם לא מתעסקים ב"מצווה" אחרת של חג המולד?

    השבמחק
  9. מה זאת אומרת? לתרום זאת לא מצווה לדעתך?

    השבמחק
  10. אני תורם לאיכות הסביבה. בעיני זה נושא מאוד חשוב. העולם שלנו נהרס לאט לאט... קלאב פינגווין מפסידים מליוני שקלים מהסיפור הזה אז כל הכבוד להם. אני מתכוון לתרום המון כסף לאיכות הסביבה. כל מי שחושב שצריכים לשמורעל העולם שלנו שיגיב בבקשה.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו. כל הכבוד לך :)

      מחק
    2. היי לילי פינגווין סליחה שהשאלה שלי יוצאת מהקשרה איר בונים אתר אני לא מצליח ניסיתי באתר www.2all.co.il

      מחק
    3. אני אישית ממליצה :
      להכנס לגוגל > לפתוח / להכנס למשתמש > ללחוץ בסרגל כלים למעלה על BLOGGER > לפתוח בלוג חדש.
      האתרים של בלוגר הרבה יותר נוחים ומקצועיים. אם אתה רוצה אני יכולה לעזור לך שם בעיצוב :)

      מחק
  11. זה מטבעות אימיתיים?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!????!?!!!!!!??????!!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????!!!!!!???????????!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????????????????????????

    השבמחק
  12. אני חושב שצריך לשמור על העולם

    השבמחק
  13. אוקי אני אבנה אתר ואת תהיה המעצבת אוקיי

    השבמחק
  14. בשמחה! תשלח לי מייל ונדבר!

    השבמחק

הגיבו את דעתכם כאן! D: