יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

שיר על השנה החולפת - מאת רוקי

היום רוקי פרסם בעיתון החדש שיר, או יותר נכון שירון, שכתב לכבוד השנה החולפת - שיר נחמד וגם מצחיק מאוד!
הנה מילות השיר:

.It's been a great year, we've all had some fun
(.Exept that one time when herb stole the sun)

,We fouth dragons, and robots
.jammed tunes, and caught  ghosts

.We threw fruits, change the world, and i ate mullet on toast
I burnt it but my puffle ate the gross burnt parts cuz he doesn't )
(.care   about charred food like I do

- So great job to you all, and I’m sure you’ll agree 
!You guys are the best. Have a high five fom me


ואם תרצו, אפילו תרגמתי את השיר, וניסיתי גם בחרוזים!

זאת היתה שנה נהדרת, וכל אחד נהנה בה בעצמו!
(חוץ מהזמן שהרברט גנב את השמש והחשיך את האי כולו.)

נלחמנו ברובוטים וגם בדרקונים,
ניגנו מנגינות ותפסנו רוחות רפאים!

זרקנו פירות, שינינו את העולם, ואני אכלתי את מולט בטוסט וזה היה טעים!
(הוא קצת נשרף לי אבל הפאפל שלי אכל את החלקים השרופים כי לא אכפת לו איזה אוכל אני מכין.)

אז עבודה טובה כולם, ואני בטוח שתסכימו איתי -
אתם הטובים ביותר! קבלו כיף בשמי!



אז.. מהאתם חושבים על השיר? מצחיק נכון? בעיקר החלק עם הטוסט..
ומה אתם חושבים על התרגום שלי גם?
הגיבו את דעתכם כאן!





תגובה 1:

הגיבו את דעתכם כאן! D: