יום שבת, 1 בדצמבר 2012

אופנת החורף!

היי כולם! כאן לילי!
כמו ששמתם לב, החורף הגיע!
זה אומר שעלינו להתלבש בצורה שמתאימה לחורף, נכון?
טוב אז הנה רשימה של בגדי חורף גם לבנים וגם לבנות משלושה סגנונות:
• בגדים אופנתיים
• בגדים מחממים
• בגדי שינה
רק רציתי לומר, שלא בטוח שלכולם יהיה את התלבושות שאני מראה כאן, אבל תמיד אפשר לאלתר אם יש חסר לכם חפץ אחד. וגם, את האופנות האלו אני עיצבתי אז זה לפי דעתי, אם זה לא מוצא חן בעיינכם אתם לא חייבים, זה רק בשביל השראה :)
אז, נתחיל בתצוגה!









אז.... מה אתם אומרים על הלבוש? אהבתם?
הגיבו את דעתכם כאן!

8 תגובות:

  1. כל הכבוד!!!!!!
    איזו השקעה

    השבמחק
  2. לילי
    זוכרת שאמרתי שצריך להוריד איזושהי פרסומת של ליל כל הקדושים
    אז אני אומר שוב פעם הפרסמות נמצא בין הסיפורים לבין הסקר

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא פרסומת זה באנר של קלאב פינגווין וזה הם מעדכנים אותו לא אני!

      מחק
    2. אז שיעדכנו כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  3. לילי, יש לך בלוג פצצה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אני חולה על הבלוג הזה ובכל פעם בודק עם עדכנת אותן :") !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הבלוג הכי טוב אברררררררררררררר , חולה עליו!!!!!!

    השבמחק
  4. לילי,
    יש לך בלוג פצצתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    חולה עליו!!!!!!
    הבלוג הכי טוב!
    את מעצבת אותו מהמם, את מנהלת אותו ממש יפה!
    אשמח עם תסכימי שאנהל אותו איתך!

    השבמחק

הגיבו את דעתכם כאן! D: